Kontakt z Doradcą pracodawcom.pl Zapraszam
Infolinia: +48 883 252 252
e-mail: kancelaria@pracodawcom.pl

Zapytaj o szczegóły
skontaktuję się z Tobą niezwłocznie









110169665
PRAKTYKA HR

Witaj, mogę być Twoim Doradcą
Skutecznie doradzam, konsultuje i opiniuję z zakresu:

Optymalizacji Zatrudnienia

Systemów Wynagrodzeń

Prawa Pracy

Zobacz, w czym mogę pomóc Twojej organizacji

“Sukces jest wynikiem właściwej decyzji.”
Eurypides

Jeśli Twoja firma rozwija się dynamicznie, podlega ciągłej ewaluacji, reaguje dynamicznie na zmieniające się warunki rynkowe to prawdopodobnie powinna skorzystać ze wsparcia zewnętrznego doradcy w obszarze HR.

Doradztwo personalne często jest rozumiane tylko jako proces wsparcia rekrutacji i selekcji. Tymczasem pracodawcom niezbędne jest pomoc w każdym aspekcie związanym z zarządzaniem ludźmi, jak również w optymalizowaniu funkcjonowania organizacji w ramach struktur i procesów.

PRAKTYKA HR

W mojej propozycji znajdziesz między innymi:

kompetencje

Audyt kompetencji

Ocenia poziom wiedzy, umiejętności i kluczowe cechy osobowościowe. Bada również potencjał i gotowość do zmian. Wskazuje ścieżki rozwoju, spójne z planami rozwoju organizacji. Buduje motywację do samorozwoju i zwiekszenia efektywności w funkcjonowaniu na danym stanowisku.

wynagrodzenia

Systemy wynagradzania

Budowa systemu wynagradzania łączy w sobie elementy audytu systemu wynagrodzeń, badania satysfakcji, wartościowania stanowisk pracy, zbudowania tabeli płac oraz systemu premiowania.

kompetencje

Ocena pracy pracowników

Realizowana zarówno w ramach tworzenia systemu okresowych ocen pracowniczych jak również jako wdrożenie gromadzenia i wykorzystywania opinii o zachowaniach, postawach, cechach osobowości i efektach pracy pracownika na tle udzielonych mu kompetencji.

rozwój

Ścieżki karier

Wielopoziomowy proces oceny kompetencji, w którym uczestnicy są obserwowani i oceniani przez zespół asesorów. Diagnoza potencjału i możliwości rozwoju pracowników.

zarządzanie

Outplacement

System łagodnych zwolnień (amortyzacja konsekwencji utraty pracy) powiązany z programem wsparcia pracowników poprzez poradnictwo zawodowe i psychologiczne, szkolenia a także pomoc odnalezieniu się na rynku pracy.

zarządzanie

Outsourcing / Insourcing

Wydzielenie ze struktury organizacyjnej niektórych funkcji i wskazanie możliwości przekazania ich do wykonania na zewnątrz organizacji. Również identyfikacja błędnych decyzji biznesowych popełnionych przy outsourcingu, realizacji procesu insourcingu.

kompetencje

Development Center

Wielowymiarowy proces oceny kompetencji, w którym uczestnicy są obserwowani i oceniani przez zespół asesorów. Celem procesu jest ocena umiejętności pracowników, diagnoza ich potencjału – wykorzystywana do planowania ich rozwoju i potwierdzenia zasadności obsadzania nimi stanowisk kierowniczych.

rozwój

Szkolenia i Rozwój

Badanie efektywności zrealizowanych programów szkoleniowych na kilku poziomach oceny: reakcji, wiedzy i umiejętności. Przeprowadzenie analizy potrzeb szkoleniowych. Budowa programu mentoringu i wykorzystania pracowników praktyków w roli trenerów wewnętrznych w organizacji.

motywacja

Systemy Motywacyjne

Polega na świadomym i celowym oddziaływaniu na motywy postępowania ludzi w organizacji za pomocą środków i możliwości realizacji. Zbiór celowo dobranych i logicznie wzajemnie powiązanych motywatorów płacowych i pozapłacowych tworzących spójną całość.

kompetencje

Derekrutacja

Analiza w serze zasobów ludzkich organizacji (separacja personelu). Plan i przeprowadzanie zwolnień. Jako proces komplementarny wobec rekrutacji służy racjonalizacji stanu i struktury zatrudnienia.

kompetencje

Rekrutacja i Selekcja pracowników

Poszukiwanie najlepszych pracowników na bazie sporządzonego profilu kandydata na danym stanowisku pracy, dokonaniu oceny kompetencji zawodowych kandydata. Wparcie w rekrutacji wewnętrznej, wyłanianiu pracowników do kadry rezerwowej. Assessment Center, przy rekrutacji na stanowska kierownicze i wysokospecjalistyczne dostarczy obiektywnych informacji o kompetencjach w warunkach pracy.

marketing

Wizerunek Pracodawcy

Marka pracodawcy w praktyce. Ciąg działań mających na celu zbudowanie wizerunku pracodawcy z wyboru zwłaszcza w zakresie pozyskiwania talentów.

Dowiedz się więcej
To zajmie mniej niż minutę

Plany to tylko dobre chęci, chyba że przekształcą się w realizację projektu

Optymalizacja Zatrudnienia

badania, projekty zmian, dokumentacja, szkolenia

Audyt personalny, Ocena 360 stopni
Testy kompetencyjne, Development Center
Derekrutacja, Outplacement

Systemy Organizacji Pracy

projekty, konsultacje, szkolenia, warsztaty

Opisy Stanowisk Pracy, Profile Kompetencyjne
Struktury i Regulaminy Organizacyjne
Analiza i Optymalizacja Obciążenia Pracą

Rozwój Osobisty Menedżerów

coaching, szkolenia, warsztaty, gry, badania

Komunikacja, Przywództwo, Zespoły, Coaching
Badania Motywacji i Kultury Organizacyjnej
Systemy Oceny Okresowej i Akademie Rozwoju

Wynagradzanie Pracowników

projekty, analizy, szkolenia, warsztaty

Badania Wynagrodzeń, Strategie Płacowe
Systemy Motywacji Płacowej, Wartościowanie Stanowisk
Premiowanie i Nagradzanie, Awans Płacowy

Rozwój organizacji

projekty, badania, konsultacje, szkolenia

Modele Kompetencji, Badanie satysfakcji pracowników
Zarządzanie efektywnością, System ocen pracowniczych
Procesy w organizacji, Marketing rekrutacyjny, Kampanie dobrego pracodawcy

Zarządzanie Przez Cele

projekty, konsultacje, coaching, szkolenia, gry

Systemy Wyznaczania i Oceny Zadań
Delegowanie Zadań, Zarządzanie Czasem
Strategiczna Karta Wyników

gefco
gorazdze
unilever
pgnig
volkswagen
ursa
Szkolenia na najwyższym poziomie.<br />
Praktyczne zagadnienia, nowoczesne techniki pracy
WIEDZA Pracodawcom

Szkolenia na najwyższym poziomie.
Praktyczne zagadnienia, nowoczesne techniki pracy

Maksymalne oceny uczestników potwierdzają jakość szkoleń, warsztatów i treningów. Ciekawie zaprezentowana tematyka oraz możliwość przećwiczenia poznanego zagadnienia gwarantują skuteczne nabycie nowej wiedzy lub umiejętności.

Zobacz więcej
Badania i Analizy pozwalają efektywnie kształtować politykę HR
BADANIA I ANALIZY

Badania i Analizy pozwalają efektywnie kształtować politykę HR

Obsługuję cały proces badawczy: od analizy i ustalenia obszarów krytycznych, poprzez przygotowanie kwestionariusza badawczego, wybór technik dystrybucji, po przygotowanie zaawansowanych analiz oraz raportu badawczego, który jest wiarygodną bazą do podjęcia decyzji.

Zobacz więcej